Openingstijden
12.00 - 19.00
Bel ons!
+31 6 38 719 431
Mail ons!
info@korvelrepair.nl

Over ons

Korvelrepair > Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Heb ik garantie op de onderdelen na de reparatie?

Bij Korvelrepair heb je meestal 6 maanden garantie op de gerepareerde onderdelen van je toestel. Dit verschilt echter wel per onderdeel van een reparatie. Neem contact op met ons voor de uitzonderingen!

Hoe lang duurt een reparatie?

Dat ligt aan de schade van jouw toestel. De geschatte wachttijd is ongeveer 30 minuten voor een reparatie.

Moet ik wachten in de shop tijdens de reparatie?

Niks moet! Je mag plek nemen op de bank met een kopje koffie of thee. Doe je liever iets actiefs? Loop gerust een rondje door het gezellige Korvel. De buurt is een samensmelting van meerdere culturen bijelkaar.

Wanneer moet ik betalen?

Je betaalt pas nadat jij jouw toestel in ontvangst hebt genomen nadat deze is gerepareerd.

Hoe betaal ik bij Korvelrepair?

Je kunt bij ons zowel pinnen als contant betalen in de shop. Creditcards accepteren wij niet.

Waar kan ik de shop van Korvelrepair vinden?

De naam verklapt het grootste gedeelte al! Wij zijn gevestigd in Tilburg Centrum/Korvel. Ons adres is: Korvelseweg 28, 5025 JH Tilburg.

Kan ik de shop binnenlopen voor een reparatie of moet ik een afspraak maken?

Op onze website vind je een tool waarmee je een afspraak mee kan inplannen maar dit hoeft niet perse. Wandel binnen voor een reparatie of vragen en wij staan je te woord.

Ik heb een afspraak gemaakt via de website maak ik kan die dag niet meer.

Dat is geen probleem! Laat het ons even weten via de mail (info@korvelrepair.nl) of bel naar 06 38719431 om een nieuwe afspraak te maken.